فال روز۳۱ مرداد

فال روز 31 مرداد ماه 87!

توجه : فال های هر روز از منابع معتبر ستاره شناسی دریافت و در گروه ثبت می شود

 متولدین فروردین : اگر بتوانید از این شور و هیجان به خوبی استفاده کنید و آنرا مهار سازید به شما قدرت و توان تازه ای خواهید بخشید که در پرتو آن میتوانید موانع بزرگ را از سر راه بردارید.
 
متولدین اردیبهشت : به گذشته فکر نکنید، چون ممکن است آینده را از دست بدهید. اگر تمام توانایی خود را به کار گیرید از سد مشکلات عبور می کنید. از لاک خود بیرون بیاید و دنیا را از دریچه ای تازه ببینید.

 
متولدین خرداد : امروز ممکن است یک پیشنهاد ازدواج شما را غافلگیر کند. حتما" در مورد طرف مقابل تحقیق و بررسی کنید. به وعده ای که به شما داده شده بود، عمل خواهد شد.

 
متولدین تیر : به ساده زیستی ادامه دهید، یکی از مشخصه های شما همین است. به ظاهر خوب افراد بسنده نکنید، بلکه در مورد آنها خوب تحقیق کنید و راز خود را برای هر کسی بیان نکنید.

 
متولدین مرداد : سرنوشت و تقدیر بهترینها را برایتان رقم میزنند. از دروغگویی بپرهیزید و مواظب باشید حرفی نزنید که بعدها به ضررتان تمام شود. در انتظار بروز مشکلات مالی باشید.

 
متولدین شهریور : در مورد هر کاری ابتدا مشورت نمایید در غیر این صورت با هزینه های سرسام آوری مواجه خواهید شد. قطعا" مایل نیستید چنین بلایی سرتان بیاید، پس امروز کاملا هوشیار و آگاه باشید.

 
متولدین مهر : اگر عجله نکنید و شتاب به خرج ندهید این شرایط رفته رفته بهبود خواهد یافت و به همان سمت و سویی خواهد رفت که مورد نظر شما بود. باید صبور بود و حوصله خود را دو چندان کرد.

 
متولدین آبان : در اواخر امروز با تغییر ناگهانی شخصیت مواجهه خواهید شد، پس از لحظه لحظه فرصتها نهایت لذت را ببرید. با فرا رسیدن شب، احساس عجیبی به شما دست میدهد. شما همیشه عاشق خانه و خانواده هستید. حتی المقدور، برای انجام وظایف تان، اوقات خاصی را در نظر بگیرید .

 
متولدین آذر : تمام امروز در حین صحبت کردن، حتی المقدور، کلمات و لغات را گل چنین نمایید تا برای شنونده هایتان منبع الهام قرار گیرد. بگذارید دوران و اوقات ناامن و ناسالم طی شوند و بعد خطرپذیری کنید. امروز در اوج خواهید بود و اوضاع بر وفق مرادتان پیش میرود .

 
متولدین دی : بعضی ها نسبت به شما حسادت میکنند و حتی کینه می ورزند اما درایت و خوش خلقی شما بالاخره این فضا را تغییر میدهد. ادب و متانت شما به کمکتان می آید تا از شرایطی سخت و طاغت فرسا رهایی یابید.

 
متولدین بهمن : بخاطر توانایی ها و لیاقت های حرفه ای و تخصصی ویژه تان مورد تحسین قرار میگیرید. لازم است که پله های مشترک و جمعی را یکی یکی بالا بروید! در آن صورت قادر میشوید که موفقیتها را از آن خود کنید .

 
متولدین اسفند : بهتر است زمان زیادی را فقط به خودتان اختصاص دهید، میتوانید مرخصی کاری بگیرید و به استراحت بپردازید . حالا با پول خود چه میخواهید بکنید ؟ خریدن یک اتومبیل جدید میتواند کار عاقلانه ای به حساب آید، به شرط آن که با آن به اعماق دریا نروید و هر دو دست تان را محکم روی فرمان اتومبیل نگه دارید !
 

تقدیم به طناز م عزیزم

آخر یه روز دق میکنم فقط به خاطر تو
دنیا رو عاشق میکنم فقط به خاطر تو
شب به بیابون می زنم فقط به خاطر تو
رو دست مجنون می زنم فقط به خاطر تو
تو نمی خوای بیای پیشم فقط به خاطر من
من ولی سرزنش می شم فقط به خاطر تو
عشق تو پنهون میکنی فقط به خاطر من
من دلم و خون می کنم فقط به خاطر تو
از دور تماشا میکنی فقط به خاطر من
من دل و رسوا میکنم فقط به خاطر تو
از خوبیات کم میکنی فقط به خاطر من
رشته رو محکم می کنم فقط به خاطر تو
تو خودت رو گم میکنی فقط به خاطر من
من خودم رو گم میکنم فقط به خاطر تو
شعله رو خاموش میکنی فقط به خاطر من
شب رو فراموش میکنم فقط به خاطر تو
تو خنده هات غم میزنی فقط به خاطر من
دنیا رو بر هم میزنم فقط به خاطر تو
یه روز می شم بی آبرو فقط به خاطر تو
قربونی یه جست و جو فقط به خاطر تو
تو ام یه روز می ری سفر فقط به خاطر من
خیره می شن چشام به در فقط به خاطر تو
به من تو میگی دیوونه فقط به خاطر من
جملت به یادم می مونه فقط به خاطر تو
تو من و بیرون میکنی فقط به خاطر من
قلبم رو ویرون میکنم فقط به خاطر تو
میگی از سنگ دلت فقط به خاطر من
یه عمره که تنگه دلم فقط به خاطر تو
تو گفتی عاشقی بسه فقط به خاطر من
دنیا واسم یه قفسه فقط به خاطر تو
می ری سراغ زندگیت فقط به خاطر من
من می سوزم تو تشنگیت فقط به خاطر تو
تو میگی عشق یه عادته فقط به خاطر من
دلم پر شکایته فقط به خاطر تو
میگیری از من فاصله فقط به خاطر من
دست میکشن از هر گله فقط به خاطر تو
تومیگی از اینجا برو فقط به خاطر من
رفتم به احترام تو فقط به خاطر تو
رد میشی از مقابلم فقط به خاطر من
مونده سر قرار دلم فقط به خاطر تو
ناز میکنی برای من قفط به خاطر من
من میشینم به پای تو فقط به خاطر تو
نیستی کنار پنجره فقط به خاطر من
دل نمی تونه بگذره فقط به خاطر تو
تو من رو یادت نمیاد فقط به خاطر من
دلم کسی رو نمی خواد فقط به خاطر تو
می گذری از گذشته ها فقط به خاطر من
می رم توی نوشته ها فقط به خاطر تو
تو منو تنها می ذاری فقط به خاطر من
من خودم رو جا میذارم فقط به خاطر تو
دل رو گذاشتی بی جواب فقط به خاطر من
یه عمر میکشم عذاب فقط به خاطر تو
دلت شکسته می دونم فقط به خاطر من
منم یه خسته می دونی فقط به خاطر تو
 آخر ازم جدا شدی فقط به خاطر من
من مشغول دعا شدم فقط به خاطر تو

با تو بودن

من و آوای گرمت را شنودن
بدین آوا غم دل را زدودن
از اول کار من دلدادگی بود
ولیکن شیوه ی تو دل ربودن
گرفت از من مجال دیده بستن
همه شب بر خیالت در گشودن
قرار عمر من بر کاستن بود
تو را بر لطف و زیبایی فزودن
غم شیرین دوری بر من آموخت
سخن گفتن غزل خواندن سرودن
من و شب های غرببت تا سحرگاه
چو شمعی گریه کردن نا غنودن
چه خوش باشد غم دل با تو گفتن
وزان خوشتر امید با تو بودن